Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) határozza meg a Red Corner Gentleman’s Club (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett https://redcornerbudapest.hu/ weboldal használatának feltételeit. A weboldalon bemutatott szolgáltatások, programok, események és egyéb tartalmak megtekintésével, illetve a weboldal használatával a felhasználó (továbbiakban: „Felhasználó”) elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit.
2. A Szolgáltató adatai
3. A weboldal és szolgáltatások használata
3.1. A weboldalon található információk, programok és szolgáltatások bemutató jellegűek. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldalon szereplő információkat előzetes értesítés nélkül megváltoztassa.
3.2. A weboldal célja, hogy bemutassa a Red Corner Gentleman’s Club szolgáltatásait, amelyek közé tartozik a különböző műsorok, események szervezése, valamint alkoholtartalmú italok kínálata. A weboldal tartalmának használata kizárólag a Felhasználó saját felelősségére történik.
3.3. A Felhasználó köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely veszélyeztetheti a weboldal biztonságát, integritását vagy zökkenőmentes működését.
4. Alkoholfogyasztás és műsorok látogatása
4.1. A Szolgáltató klubjában való alkoholfogyasztás kizárólag a helyi jogszabályoknak megfelelően, nagykorú (18 éven felüli) személyek számára engedélyezett.
4.2. A műsorok és események látogatása szintén nagykorú személyek számára engedélyezett, és a részvétel feltételeit a Szolgáltató határozza meg. A Felhasználó a klubba történő belépéskor köteles betartani a házirendet és a helyi szabályokat.
5. Felelősségkorlátozás
5.1. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalon található információk pontosságáért, teljességéért vagy aktualitásáért. A weboldalon szereplő adatok tájékoztató jellegűek.
5.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldal használatából eredő esetleges károkért, legyenek azok közvetlenek vagy közvetettek.
6. Szerzői jogok
6.1. A weboldalon található minden tartalom, beleértve a szövegeket, képeket, videókat és egyéb anyagokat, a Szolgáltató vagy jogtulajdonosok szerzői jogi védelme alatt állnak. Ezek felhasználása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
7. A weboldal tárhelyszolgáltatója
8. Tájékoztató a fogyasztónak minősülő Felhasználót megillető felmondási jogról
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül.
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli felmondási jog.
A Felhasználó fogyasztó a felmondási jogát a Szolgáltatás megrendelése esetén a Szolgáltatásra vonatkozó Szerződés megkötésének a napját követő 14 napon belül gyakorolhatja.
Ha a Felhasználó fogyasztó kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a Szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén a Felhasználó köteles megtéríteni a Szolgáltató számára a Szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített Szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdésének m) pontja szerint a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a felmondási jogát. A Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének m) pontja alá tartozik.
Kellékszavatossági tájékoztató:
Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
A Felhasználó a Szolgáltatás hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a Szerződéstől is elállhat.
A jelen Szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a Szolgáltató költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
A Felhasználó a kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a Szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Fogyasztónak nem minősülő Felhasználó – választása szerint– az egyébként a fogyasztót megillető kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Felhasználó a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a Szerződéstől is elállhat.
A fogyasztónak nem minősülő Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó köteles viselni, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Fogyasztónak nem minősülő Felhasználók esetében a kellékszavatossági jog érvényesítési határideje 1 év, amely a teljesítés napján indul.
Panaszügyintézés és jogorvoslati lehetőségek
Panasz
A Felhasználó a Szolgáltatással kapcsolatos panaszait az erre a célra rendszeresített email címen jelentheti be (redcorner777@gmail.com ).
A panasz tárgya lehet a Szolgáltatónak, vagy a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a Szolgáltatás fogyasztó részére történő értékesítésével közvetlenül kapcsolatban álló magatartása, tevékenysége vagy mulasztása.
A Szolgáltató a panaszt köteles 8 napon belül kivizsgálni és a kivizsgálás eredményéről a Felhasználót érdemben tájékoztatni. A Szolgáltató a panaszt elutasító álláspontját indokolni köteles.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Ha a Szolgáltató és a fogyasztó között fennálló vita a tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztó az alábbi jogérvényesítési lehetőségek közül választhat:
4.2. Fogyasztóvédelmi eljárás
A fogyasztó panaszt tehet a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/
4.3. Bírósági eljárás
A fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
4.4. Békéltető testületi eljárás
Ha az Üzemeltető a fogyasztó panaszát elutasítja, úgy a fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az Üzemeltetővel közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
Az Üzemeltetőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a békéltető testület felhívására válasziratot küldeni, továbbá a békéltető testület előtt megjelenni („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Ha az Üzemeltető székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti vármegyébe van bejegyezve, az Üzemeltető együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Ha az Üzemeltető a fenti együttműködési kötelezettségét megszegési, akkor a fogyasztóvédelmi hatóság kötelező bírságot szab ki, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület kérésre tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani (pl. levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján). A kérelemnek tartalmaznia kell
a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
a testület döntésére irányuló indítványt,
a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást is.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Az egyes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Vármegyei Békéltető Testület | Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület |
Békés Vármegyei Békéltető Testület | Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület |
Budapesti Békéltető Testület | Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület |
Fejér Vármegyei Békéltető Testület | Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület |
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület | Heves Vármegyei Békéltető Testület |
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület | Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület |
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület | Pest Vármegyei Békéltető Testület |
Somogy Vármegyei Békéltető Testület | Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület |
Tolna Vármegyei Békéltető Testület | Vas Vármegyei Békéltető Testület |
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület | Zala Vármegyei Békéltető Testület |
A nyitvatartási idő változó! Minden esetben érdeklődjön a non-stop diszpécser szolgálatunkon : + 36 20 9553710